18 Haziran 2012 Pazartesi

Bundan sonra kapağa aldanmak yok ...

    Merhaba arkadaşlar , ben okuyacağım kitabı seçerken genellikle kapağına bakar arkasından konusunu okur , söylenen eleştirileri inceler alırım ... Geçen ay  A.S KİNG diye bi yazarın 'Güle Güle ' adında bi kitabını almıştım , kapağı çok şekerdi hemen beni cezbetti , yorumları da fena değildi bir de newyork times bestseller olunca direk aldım ama almaz olaydım , kitapta hiçbişey yok cidden  kocaman harfli yazılarla doldurmuşlar dörtyüz sayfayı , ben yazsam daha yaratıcı olurdum eminim , verdiğim paraya bi acıdım bi acıdım ki sormayın , bundan sonra da kapağına aldanıp bi kitabı alacağımı sanmıyorum - dikkatlice bakınca kapak da bi işe yaramıyor ya neyse :/ - Kitapta yakın arkadaşı ölmüş Vera adındaki bir kızın arkadaşının ardından yaşadıkları anlatılıyor, böyle diyince hoş bişeymiş gibi geldi dimi ama yok öyle değil kızın monoton hayatı anlatılmış resmen , yine sonunda şaşırtıcı bişey olsa 'aa iyiymiş yaa ' dersin ama yokk sonuna kadar okudum ama öylece bitti ...Karar verdim bundan sonra kapağa aldanmak yokkk :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder